Dziś obejrzałem 10 film w dorobku Davida - Zagonioną Dziewczynę i tym samym zaliczyłem jego wszystkie produkcje więc wpadłem na pomysł by zrobić mała skromną topkę jego filmów :)
(1-10~od najlepszego do najgorszego)
1:Podziemny Krąg 10/10
2:Zodiak 9/10
3:Obcy 3 (Director's Cut) 8/10
4:Siedem 8/10
5:Zaginiona...
Jakieś info czy produkcja ruszyła czy też została zaprzepaszczona? Ile można trzymać w niepewności? 2014
rok dawno już wybił a tu ani widu ani słychu...
jest zawsze specyficzna, coś jakby takie elektroniczne buczenie, napięcie samo w sobie. Brakowało tego w Benjaminie Buttonie, ale jak zawsze to słysze to wiem że to film Finchera. To taki jego znak firmowy. Najwyraźniej uchwycił ją w Fight Clubie.
Master ever majster, bez wątpienia, jednak fakt, że w rubryce "Znany z" brakuje Kręgu, Zodiaka i Gry
nie najlepiej świadczy o metodyce serwisu Filmweb
Oglądałam niestety tylko dwa wyreżyserowane przez niego filmy, ale oba były bardzo dobre. Dziewczyna z tatuażem była świetna!!! Mam nadzieję, że powstanie kolejna część. "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona" też bardzo mi się spodobał.
Skoro na 7 filmów jakie widziałem są 2 dziesiątki, 2 dziewiątki i 2 ósemki...
Zodiak, Button, FightClub, Dziewczyna..., Seven.
Po prostu Mistrz :)
Podczas produkcji "Powrotu Jedi":
http://www.youtube.com/watch?v=zXwqpAiOlJc
http://31.media.tumblr.com/04de18fa37f4ca050dfc40224506090f/tumblr_mtupwepURG1ro vfcgo1_500.jpg
"Movies are like haircuts. They seemed like a good idea but you don't want to see a picture of it later. It's like, fashion changes and things change, and your face changes. The things that you want from... It isn't important any more. I have a very different opinion of what the life of a movie is. I used to think it...
więcejNajgorsza część Obcego, słaby Zodiak, przereklamowany Podziemny krąg i dobry Azyl ale to tylko prosty thriller. To na minus ale jego filmy ze śledztwami są genialne. Siedem mam ocenione na 10 a Dziewczynę z tatuażem na 9. Oczywiście bez dobrego scenariusza te filmy nie byłyby dobre ale scenarzystę też trzeba umieć...
AKTORKI:
1. Sigourney Weaver ("Obcy 3")
2. Tilda Swinton ("Ciekawy przypadek Benjamina Buttona")
3. Deborah Kara Unger ("Gra")
4. Helena Bonham Carter ("Podziemny krąg")
5. Gwyneth Paltrow ("Siedem")
6. Cate Blanchett ("Ciekawy przypadek Benjamina Buttona")
7. Jodie Foster ("Azyl")
8. Kristen Stewart...